donderdag 14 februari 2008

Van een jongerenforum

Dat het Nieuw Humoristisch Front overal inspiratie vandaan haalt, mogen wij bekend veronderstellen, maar wat wij nu vonden op een jongerenforum, tart iedere beschrijving. We hebben het daarom maar integraal overgenomen. Alleen de namen hebben we aangepast.

Hee gast,
Toen ik gisteren een shirtje voor mijn chicka bestelde op:
www.valentijnverrassingen.nl zag ik op Hyves dat Turbo21 mij een PB'tje had gestuurd. Hij @de o.a. dat ik niet moest vergeten om de te gekke torrent van Snowpatrol te downloaden, maar ook ff te checken naar het te chille item op de site van Brabants Centrum. Daarom hebben wij onze Redbull's maar snel opgedronken en laten wij onze spinning clas maar even liggen tot een nice moment later op de day, en zijn wij hier weggespoten om als eerste op het spreekuur een facking gaaf kaveltje te scoren!

Tamara zeg nog: “Hey Jeffrey, moet je daar dan niet wonen of zo, weet je.” Maar ik zeg: “Ff nizo blond ja. Die tijd is over.” Komt er een kale beardo binnen, recht uit de stofkast. Vragen man! Bleef bezig.

“Wat kan ik voor u doen. jongelui?”
“Psssst”, zeg ik. “Duh”, zegt Tamara.
Blijkt dat als je hier een kaveltje wilt scoren, dat je dan sociale of economische binding moet hebben.
“Komt u uit Boxtel?” vraagt Kaalmans.
Ik zeg: “Net nog een flex bakootje bij de Beco geslikt. Als danni uit is, in Boxtel!”
“Maar hebt u een economische binding alhier?”
“Vorig jaar nog een aaipotje gekocht in de sale. Zit nog garantie op.”
“Hou nou ff je waffel, Jeffrey”, zegt Tamara. “Wa roest da nou”, zeg ik.
Schiet die Meckel toch in de stretch. Rellen. Helemaal over de plas. Flippen. Ik pins nog een beetje van tuttuttut. Maar hij ging maar door. En ik niet begrijpen. Dus ik zeg: “Wiebelen met die meuk! Hier moeten we nie wezen. Zeik ze nat, ja! Ik ga loesoe.”


Belangstellenden kunnen de nieuwe regeling downloaden van http://www.boxtel.nl/documenten/0810051_Toewijzingsbeleid_bouwgrond.pdf.
De cartoon kunt u hier downloaden.

Geen opmerkingen: